Podnikatelský koncept EXTÉRIA představuje jedinečnou nabídku pro zájemce s obchodními dovednostmi, kterou využil pro své podnikání i Pavel Bláha, který rozjel svou pobočku EXTÉRIA v Čechách již před více než rokem.

Před tím, než jsem se rozhodl budovat vlastní pobočku, jsem působil na realitním trhu. Důležitým elementem v novém směru pro mě bylo, mít možnost vybírat si lidi, s kterými chci pracovat.

Na Mezinárodní výstavě pro podnikání a franchising konané v Praze, kde se prezentoval franchisový koncept poradenských kanceláří BOZP a PO EXTÉRIA, který pana Bláhu zaujala natolik, že se začal o možnosti podnikat pod značkou EXTÉRIA zajímat podrobněji.

Co Vás zaujalo pane Bláha na konceptu EXTÉRIA?

Na Extérii mě zaujal zákonem daný produkt i samotný obor, ve kterém je franšíza na trhu jediná. Dobře popsaný koncept v manuálu vč. informačního systému a velmi příjemné jednání s paní Eliášovou, která dokázala odpovědět na všechny mé dotazy. Sám jsem řídil franšízovou síť a měl jsem tedy velmi dobrý přehled o franšízových konceptech na trhu v ČR.

BOZP a PO bylo pro Vás něco nového, procházel jste nějakým školením v rámci konceptu EXTÉRIA?

Každý nový franchisant prochází v EXTÉRII jednodenním vstupnímu školením. Následně je připraveno pro franchisanta pravidelné měsíční obchodní školení v rámci EXTÉRIA AKADEMIE, kde jsem velmi rychle pochopil, jakým způsobem mám správně prezentovat službu BOZP a PO klientům.

Jaká byla realita po otevření pobočky EXTÉRIA ?

V reálu mě pak pozitivně překvapila jednoduchost systému pro franchisanta, který chce podnikat pod značkou EXTÉRIA. Není třeba se učit složité mechanismy a zákony v BOZP a PO. I člověk, který není počítačově zdatný a není odborníkem na BOZP, se v manuálu a informačním systému konceptu EXTÉRIA zorientuje velmi rychle.

Koncept EXTÉRIA je obchodní koncept, jak fungovala schůzka u klienta?

Díky školením v EXTÉRIA AKADEMII, mě překvapila možnost uzavřít smlouvu již na první schůzce, což se mi několikrát podařilo. Koncept je skutečně obchodním konceptem, kde jsou potřeba předešlé obchodní zkušenosti, neboť každý franchisant by měl jít příkladem svému týmu a umět poradit, co a jak pro obchod udělat. Velký dík patří centrále EXTÉRIA, bez které bychom jako pobočky nemohli fungovat.

V Extérii vidím zázemí pro každého, kdo má rád obchod, chce vést lidi, které si sám vybere a respektuje základní pravidla celkového obchodního konceptu Extéria, jak říká pan Pavel Bláha.

Nebaví Vás zaměstnání? Nemáte kam růst? Chcete něco svého? Postavte se na vlastní nohy a začněte podnikat s námi bez obav a rizik!

S franchisou EXTÉRIA nemusíte budovat velké provozovny ani sklady. Investice je proto minimální a návratnost časově rychlá. Dobře vedená pobočka dosahuje zisku již rok po svém otevření a do 5 let představuje pro majitele franchisy pasivní zisk. Franchisanti EXTÉRIA si tak otvírají další pobočky a vlastní pak 2 – 3 pobočky v sousedních okresech, tak aby byla zachována územní exkluzivita na okres.

Chcete informace o franchise Extéria ve vašem městě?

  • Zanechte nám kontakt a my Vám zavoláme a domluvíme si s Vámi informativní schůzku.
  • Nebo nám zavolejte: Ing. Lucie Eliášová ředitelka sítě 702 036 721, e-mail: eliasova@exteria.cz

Všechny články

Chcete mít svůj EXTÉRIA MARKET ve vašem městě?Zanechte nám kontakt, nebo zavolejte: 602 232 532